Informacje o naszym Centrum Stomatologicznym i jego działalności.
Klauzula informacyjna dotycząca rejestrowania rozmów telefonicznych
Nazwa i adres Administratora danych: Centrum Stomatologiczne pro.orto.dent Sp. z o.o. pl. Serkowskiego 10, 30-512 Kraków. Możesz skontaktować się z Administratorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą e-mail: biuro@pro-orto-dent.pl
Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Możesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą e-mail: iodo@pro-orto-dent.pl
Cele rejestrowania rozmów telefonicznych: Nagrywanie rozmów telefonicznych stosowane jest w celu podniesienia bezpieczeństwa i poprawy jakości obsługi klienta.
Podstawa przetwarzania:
Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – na podstawie usprawiedliwionego celu, a przetwarzanie danych nie narusza praw i wolności osób, których dane dotyczą
Art. 9 ust. 2 lit. a) RODO – tj. zgody wyrażonej przed uzyskaniem połączenia telefonicznego, wyrażonej poprzez kontynuację rozmowy telefonicznej
Podanie danych osobowych jest dobrowolne i poprzedzone zgodą na kontynuowanie rozmowy.
Po nawiązaniu połączenia telefonicznego, a przed rozpoczęciem rozmowy jest Pani/Pan informowany poprzez komunikat głosowy o nagrywaniu rozmowy. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na ich nagrywanie należy przerwać połączenie.
Kto jest odbiorcą danych? Osoby i organy do tego upoważnione.
Jak długo będą przetwarzane nagrania? Nagrania są przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące. Okres ten może ulec wydłużeniu, jeśli nagrania zostaną wykorzystane w celu obrony praw i roszczeń administratora danych lub osób trzecich.
Zakres rejestrowania rozmów telefonicznych: Rejestrowaniu podlegają wszystkie połączenia przychodzące, wychodzące i wewnętrzne realizowane poprzez centralę telefoniczną.
Prawa przysługujące osobie, której dane dotyczą. Osobie przysługuje prawo:
– prawo dostępu do swoich danych;
– prawo do sprostowania swoich danych;
– prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
– prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
– prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie. Wycofanie zgody
– nie ma wpływu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania. Cofnięcie zgody możliwe jest w każdym momencie poprzez rozłączenie się i niekontynuowanie nawiązanej przez siebie rozmowy telefonicznej;
– wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), jeśli przetwarzanie danych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).